Generația de Aur va avea un meci oficial de retragere pe 25 mai pe Arena Națională, pentru care au fost deja vândute 30.000 de bilete.
Pe lângă acest meci, foștii internaționali din perioada de glorie a naționalei României au deschis și un magazin unde se vând produse cu însemnele echipei din 1994.
Fanii Generației de Aur pot cumpăra de la acest magazin, deschis de Gică Popescu, Ilie Dumitrescu, Florin Răducioiu și Florin Prunea, tricouri, fulare, eșarfe, șepci, pixuri, ghiozdane, în total, peste 30 de produse.
Tricourile sunt o replică autentică a echipamentelor purtate de jucătorii din Generația de Aur în competițiile internaționale, conform oficialilor magazinului.
Deocamdată, se pot cumpăra tricouri cu numele lui Gică Hagi, Gică Popescu, Ilie Dumitrescu, Miodrag Belodedici, Dan Petrescu, Ionuț Lupescu sau Marius Lăcătuș.
Fondurile obținute din aceste vânzări vor fi donați școlilor unde au învățat foști internaționali din echipa care a participat la Cupa Mondială din Statele Unite.
„Sperăm să vindem cât mai multe tricouri pentru a ajuta școlile unde noi am învățat. Fie că vorbim de Calafat, București sau Constanța, banii vor ajunge acolo! Vorbim de un tricou unic și pentru asta lansăm, să îi zic așa, o campanie Școlile Generației de Aur”, a spus Gheorghe Popescu.
Tricourile Generației de Aur nu au emblema Federației Române de Fotbal (FRF), care nu a dat voie foștilor internaționali români să o folosească.
„Am făcut un demers la FRF și au fost de acord să ia legătura cu persoana fizică sau juridică ce organizează evenimentul. Și-au dat acordul să folosim acea emblemă pe tricourile de joc, dar fără să existe sponsori! Iar fără sponsori nu putem organiza un astfel de eveniment. Apoi n-au fost de acord cu comercializarea lor!
Așa că ne dorim să le vindem în număr cât mai mare, iar publicul le va da palma cea mai mare pe care o poate da. Noi am făcut acea emblemă mare! Dar nu emblema are acum importanță pentru oamenii care vor avea un tricou în care noi vom juca pentru ultima dată”, a precizat Gică Popescu.