Rapid vrea să audă sunet de medalii ciocnindu-se la finalul sezonului viitor. Giuleștiul vrea aurul în Superligă sezonul viitor.
Clubul intră într-o nouă eră din vară, asigură Angelescu și Șucu. Urmează o campanie importantă de achiziții pentru ca Rapid să se poată lupta cu șanse mari la titlu în campionatul următor. Din schimbarea radicală planificată pentru club face parte și schimbarea siglei actuale. Rapid se rebranduiește în anul centenarului.
„Ne dorim o siglă nouă. Cred că orice club, la un moment dat, aşa cum au făcut şi Inter sau Juventus, îşi schimbă sigla. E clar că orice siglă evoluează, iar noi ne gândim ca în viitorul apropiat, împreună cu fanii, să alegem o nouă siglă.
Nu ştiu exact când se va întâmpla, dar, clar, ne gândim la asta. Orice club se rebranduiește”, a spus Angelescu în cadrul unui Q&A organizat pe canalul de Youtube al Rapidului.
Angelescu a cumpărat încă din vara lui 2018 brandul Rapid, care aparținea vechii societăți intrate în faliment. Chiar și în aceste condiții, actuala siglă, bazată pe identitatea vizuală a unui vultur cu aripile desfăcute, a fost cerută și de AFC Rapid, una dintre societățile pe care clubul a funcționat în era Copos. AFC Rapid e controlat în prezent de Horia Manoliu, fost director de marketing al Rapidului când Copos era șef.
Angelescu a achitat peste 400 000 de euro pentru brandul Rapid.
Rapid vrea să schimbe jumătate de echipă. Pentru a crește calitatea din lot, sunt vizate cel puțin 5 transferuri de top. Bugetul pentru mercato e de cel puțin 3 milioane de euro, asigură Angelescu.
„Vom avea un buget destul de bun de transferuri, de câteva milioane de euro. Şi sezonul acesta noi am cheltuit mai mult de 1,5 milioane de euro pe transferuri. Sezonul viitor va fi probabil dublată suma, cel puţin”, a confirmat Angelescu.