Spotify a anunțat noi schimbări. Aplicație de streaming muzical care oferă acces la milioane de melodii, playlist-uri și albume ale artiștilor din întreaga lume îşi schimbă formatul pentru a face loc numeroaselor tipuri de conţinut disponibil în cadrul platformei. Mulți s-au arătat dezamăgiți de felul în care arată aplicația acum.
Spotify a prezentat un nou design pentru ecranul principal al aplicaţiei sale de streaming, însă cei care utilizează platforma nu sunt foarte încântați de felul în care se prezinstă acum aplicația.
Se pare că aplicația a împrumutat mai multe elemente de la platformele sociale. Concret, în primul ecran se găsește acum un flux de conţinut cu imagini mari prin care utilizatorul poate naviga pe verticală, la fel ca într-un newsfeed. Astfel, va descoperi conţinut nou.
Noul design pune accent pe imagini mari şi foloseşte mult funcţia autoplay. În momentul în care un utilizator al platformei deschide aplicația și vede pe ecranul principal un podcast video, acesta va începe să fie redat automat, încercând să convingă persoana în cauză să îl urmărească până la final.
Specialiștii apreciază că cei de la Spotify s-au inspirat de la TikTok și Instagram. Se vehiculează, de asemenea, cei care administrează aplicația au recurs la aceste schimbări tocmai pentru că încearcă să scoată în față toate formele de conținut pe care le oferă și în care a investit mulți bani în anii trecuți, de la podcast-uri până la la cărțile audio.
Noile modificări au fost anunțate în cadrul evenimentului Stream On, pe care Spotify îl organizează în fiecare an. Mulţi dintre utilizatori se așteptau să audă noutăți legate de calitatea lossless a muzicii, pe care compania a promis-o în urmă cu doi ani. Din nefericire pentru ei, cei de la Spotify au ignorat, din nou, acest subiect.
Spotify este disponibil în două formate diferite: gratuit și premium. Versiunea gratuită oferă acces la muzică, dar include reclame și limiteaza posibilitatea de a alege melodiile și playlist-urile în mod specific. Cealaltă versiune, care prevede o taxă minimă ce trebuie achitată lunar, nu include reclame și ofera acces nelimitat la toate melodiile și playlist-urile disponibile prin intermediul aplicației. De asemenea, oferă o calitate audio mai bună și permite accesul la muzica offline.