Dan Șucu a acordat primul interviu în presa din Anglia de când a devenit acționarul majoritar al Rapidului. Printre subiectele abordate s-a numărat și strategia prin care speră să cucerească titlul.
În interviul intitulat „Renașterea Rapidului. Cum un milionar din mobilă construiește un viitor strălucit fotbalului românesc”, Șucu le-a oferit englezilor de la offthepitch.com mai multe detalii despre modelul de business pe care l-a implementat în Giulești. O bună parte din bugetul pentru titlu trebuie să provină, potrivit spuselor sale, din comercializarea obiectelor personalizabile, bilete și drepturi TV.
Acesta a analizat, totodată, piața din România și a subliniat faptul că fotbalul nu se bucură de un potențial de creștere la nivelul așteptărilor, deși rămâne pe prima poziție în topul preferințelor publicului. Discuția s-a mutat ulterior spre costurile cu care se confruntă clubul în momentul de față.
„Consider că, pentru a câștiga campionatul, sau pentru a fi în primele trei, bugetul de care ai nevoie trebuie să fie creat prin club, prin obiecte personalizabile, biletele, drepturi TV și multe altele. Cu siguranță, Rapid a fost ajutată de guvern, atunci când a fost construit stadionul nou. Câteva luni mai târziu după investiția inițială a lui Angelescu, un stadion nou de 14.000 de locuri a fost anunțat, pentru a servi Campionatului European U-21.
Campionii domestici câștigă în jur de 3,5 milioane, banii scăzând cu 100.000 de euro per loc final. Piața TV autohtonă este diversificată, populația României este de 19 milioane, iar fotbalul este sportul numărul unu, și cu toate acestea, potențialul de creștere nu este atât de mare. Biletele, sponsorizările și obiectele personalizabile devin astfel foarte importante. Costurile sunt deocamdată decente, un salariu fiind de exemplu 13.000 de euro per fotbalist”, le-a declarat Dan Șucu jurnaliștilor englezi.
La rândul său, Victor Angelescu a vorbit despre începuturile actualului proiect din Giulești și eforturile depuse pentru a duce mai departe moștenirea lăsată de George Copos. Brandul Rapid a fost achiziționat în schimbul sumei de 500.000 de euro, potrivit publicației mai sus menționate.
„Am investit, am cumpărat totul, și am început de la zero, dar am reușit cumva să ducem moștenirea mai departe”, a transmis acționarul minoritar.
După 12 etape, alb-vișiniii ocupă poziția a treia în clasamentul Superligii, la patru puncte în spatele CFR-ului și șapte distanță de liderul FCSB. Vineri, 20 octombrie, la ora 21:00 este programată următoarea partidă, în compania UTA-ei.