Dinamo s-a ales cu o sumă importantă de pe urma derby-ului disputat duminică seara pe Arena Națională.
45 469 de spectatori este asistența oficială de la primul Clasic de România disputat în acest sezon. Dinamo a făcut profit de 300 000 de euro de pe urma partidei, anunță acționarul minoritar Dan Gătăianțu. Oficialul dezvăluie că pregătirile pentru organizarea derby-ului au început la Dinamo încă de acum 4 luni.
Cred că e foarte important ca suporterii lui Dinamo să înțeleagă ce înseamnă un meci pe Arena Națională din punct de vedere al rezultatului financiar. Practic, noi vorbim despre un stadion care a fost aproape sold-out. Am reușit să ajungem la încasări de 500 000 de euro. În același timp, avem plăți sau cheltuieli în valoare de 200 000 de euro. Deci clubul a înregistrat un profit de 300.000 de euro după acest meci„, a explicat Gătăianțu pentru Fanatik.
„Tot ceea ce înseamnă Arena Națională, chirie, utilități – vorbim de cheltuieli undeva la 45 000 de euro. Costurile cu firma de pază sunt de fapt unele dintre cele mai mari. Aici vorbim de 70 000 de euro, mai mult decât chiria stadionului. Nu a fost niciun incident la acest meci. Noi am pus mare accent pe asta și am început să organizăm acest meci încă din luna iulie. Alte costuri importante sunt comisioanele către firmele de vânzare de bilete. Peste acestea mai vin și cheltuielile pentru amenajarea zonei de VIP Experience, catering, partea de loje, care costă în jur de 50 000 de euro”, a adăugat Gătăianțu.
La derby-ul Dinamo – FCSB din Cupa României, de săptămâna viitoare, asistența nu e așteptată să ajungă nici la jumătate din capacitatea totală a celui mai mare stadion al țării. Pentru a nu ieși în pierdere, „câinii” au nevoie de cel puțin 13 000 de oameni la meci.
„Chiar dacă meciul este miercuri la ora 21:00, sper ca suporterii lui Dinamo să fie prezenți în număr cât mai mare. Ținta este să avem 25 000 de fani”, a spus Gătăianțu.