Daniel Șendre, omul care a fost vocea DDB, iese din program.
Daniel Șendre a fost unul dintre cei mai importanți membri ai programului DDB. În trecut, acesta a fost purtător de cuvânt al DDB.
Daniel Șendre a anunțat, printr-un mesaj postat în mediul online, că nu și-a prelungit cardul de membru în programul DDB, care a expirat la data de 1 iulie, fără să dezvăluie, însă, motivul care a stat în spatele acestei decizii.
„SUCCES, PROGRAM DDB! Așa cum am anunțat deja prin live-uri, în luna în curs urma să îmi expire cardul de membru DDB.
Acest lucru s-a întâmplat sâmbătă, pe 1 iulie, dată de la care am decis să nu îl prelungesc. Faptul că nu mai fac parte din echipa de comunicare a programului este binecunoscut încă din luna aprilie 2022, așa că nu îmi este foarte clară confuzia creată în mințile unor câini de-ai noștri după intervenția de aseară de la Digi Sport.
Decizia de a mă retrage definitiv din organizație nu am făcut-o publică în emisiune doar din dorința de a nu fi interpretată drept o încercare de a-i influența și pe alții să procedeze la fel în ceea ce privește prelungirea cardului.
Voi continua să vorbesc despre Dinamo al meu cu aceeași forță, onestitate și bucurie cu care o fac de când mă știu. Pentru că am mai spus-o, acum doar repet. Eu n-am cerut să fiu dinamovist, eu am avut noroc! Numai bine tuturor!”, a scris Daniel Șendre, pe Facebook.
„Realitatea este ceea ce vedeți. Mai sunt 11 zile până la startul sezonului, Dinamo încă are interdicție de transferuri, Dinamo nu a primit jucătorii ceruți de Ovidiu Burcă, Dinamo nu are sponsor principal, contractul cu cel vechi s-a terminat. În amicalul cu Câmpulung au jucat în maiouri.
Problemele sunt în țară, rezolvarea lor este în țară, iar unul dintre acționarii majoritari au plecat azi în Slovenia. Poate cineva să conteste? Sunt realități. Lucrurile ar trebui să meargă ca la Dinamo, Dinamo e un club mare. Trebuie tratat cu respect. Este inacceptabil ca Dinamo să nu poată semna jucători. Ovidiu Burcă merită o șansă în Liga 1, pentru că ne-a promovat.
Oamenii ăștia trebuie să facă altceva decât să respecte ceea ce au promis când au venit: că au un investitor și un proiect în spate. Acțiuni pe care ei le-au luat, au dat 4 % unui alt acționar pe un leu și le revând în campania de crowdfounding, dar nu în Dinamo, ci în Red&White. Sunt vocali, asta știu să facă, dar suporterii îi penalizează. Nu știu dacă sunt 1200 de abonamente vândute, iar campania de crowndfounding făcută pe genunchi a adunat doar 5%”, a spus Daniel Șendre, la Digi Sport.