Influencerul Mohamed Henni, care este și un cunoscut fan al celor de la Olympique Marseille, susține că a fost notificat de compania care gestionează drepturile de imagine ale lui Kylian Mbappe, deoarece utilizează numele fotbalistului francez în promovarea unui produs de tip fast-food.
Anunțul a venit după o perioadă de peste un an în care numele atacantului francez a fost asociat cu multe cluburi care ar fi dorit să-l transfere.
Mohamed Henni susține că marți, 12 martie, a primit o scrisoare recomandată de la avocatul lui Kylian Mbappe , Delphine Verheyden, care îl îndeamnă să nu mai folosească numele fotbalistului în descrierea… unui kebab, conform celor de la RMC Sport.
Susținătorul celor de la Olympique de Marseille administrează, de fapt, un restaurant în care se vinde un sandviș care are următoarea prezentare: „Pâine rotundă de brutărie, rotundă cum este capul lui Mbappe”.
🍽️ Mohamed Henni a lancé son Kebab avec des descriptions plutôt originales 😂
🫓 « Galette aussi chargée que Payet »
🥯 « Pain rond boulanger, aussi rond que le crâne de Mbappé » pic.twitter.com/pr5aQVlTz6
— Vibes Foot (@VibesFoot) February 14, 2024
„Domnul Henni folosește numele lui Kylian Mbappe Lottin în scopuri comerciale și promoționale, fără să fi obținut în prealabil acordul său explicit pentru această utilizare”, se arată în primită de influencer. În acest document, din 29 februarie, se arată că a avut opt zile pentru a pune capăt acestei glume care-l face o „bătaie de joc” pe atacantul Paris Saint-Germain.
Mohamed Henni a răspuns la reacția lui Kylian Mbappe și a spus că el doar face umor și nu-și bate joc de vedeta fotbalului francez.
„Mbappe mă dă în judecată, sunt devastat. Nu credeam că un jucător la acest nivel are timp să se gândească la mine. (…) A luat timp și bani să mă atace. Nu rănesc pe nimeni, fac umor.
Nu ți-e rușine, atât trebuie să faci? Du-mă în instanță, depuneți plângere împotriva mea pentru asta, aproape de nimic? Cad de la mare înălțime”, a scris Mohamed Henni pe rețelele de socializare.
Mohamed Henni a mai subliniat că Kylian Mbappe nu a fost singurul al cărui nume a fost folosit pentru promovarea produselor restaurantului său. El vinde și un „tort la fel de încărcat ca Payet”, cu referire la fostul mijlocaș ofensiv al OM.
„Payet nu a spus nimic! De ce? Pentru că este un jucător care are valori. Mbappe s-a rătăcit!”, a mai spus Mohamed Henni, care a adăugat că va merge „în instanță”.