Winner a numit un nou CEO şi schimbă strategia de dezvoltare, mizând pe digital. Nicklas Zajdel vede oportunităţi uriaşe pe piaţa românească: „Vrem să ne îndreptăm către o poziţie în Top 3 pe termen mediu”
Numit CEO Winner în octombrie, Nicklas Zajdel are misiunea de schimbare a strategiei de dezvoltare, operaţiunile companiei de pariuri şi jocuri de noroc trecând pe digital. După ce a ocupat funcţii de conducere în cadrul Fortuna Group, Ladbrokes Coral Group şi Playtech, Nicklas Zajdel este convins de oportunităţile de pe piaţa românească şi crede că Winner va ajunge, în online, în Top 3.
”Am început să lucrez în industria pariurilor şi a jocurilor de noroc în 2007, iar din 2009 am avut roluri de conducere. Din 2012, am manageriat echipe de operaţiuni internaţionale cu responsabilităţi comerciale, inclusiv în calitate de VP Business Operations la Playtech, General Director pentru Ladbrokes Digital şi General Director of Operations la Fortuna Entertainment Group”, a dezvăluit Nicklas Zajdel.
Nicklas Zajdel a început ca affiliate manager în 2007, apoi a gestionat o marcă de poker online în 2009-2010, după care a trecut la Playtech, la început prin gestionarea contului strategic William Hill Online, pentru ca ulterior să se alăture diviziei Playtech Turnkey Services în calitate de VP Business Operations. A fost implicat în mega fuziunea dintre Ladbrokes şi Coral în 2016, când două dintre cele mai mari mărci britanice de pariere s-au unit într-o nouă companie, Ladbrokes Coral Group PLC, unde a fost iniţial Chief Digital Officer, apoi Omnichannel Director. În 2019, a fost recrutat de grupul Fortuna Entertainment Group, deţinut de Private Equity, în calitate de General Director of Operations, şi a avut prima experienţă pe piaţa românească, cu mărcile Fortuna şi Casa Pariurilor.
”Piaţa de pariuri online din România este foarte interesantă deoarece majoritatea produselor sunt permise sub licenţă, inclusiv jocurile online, care reprezintă o categorie importantă pentru mărcile de pariuri online. Este un lucru pozitiv să vedem iniţiative de joc responsabil pe această piaţă, iar eu, împreună cu echipa Winner, credem ferm în practici de afaceri durabile şi de protecţie a jucătorilor”, spune Nicklas Zajdel.
Noul CEO Winner mizează pe produsele de pariere ale companiei pe care o conduce şi crede că acestea vor deveni preferatele românilor.
”Cred că pentru a fi relevante şi competitive pe piața românească, mărcile trebuie să ofere o propunere de pariere bine diversificată şi localizată. Jucătorii români se aşteaptă, prin urmare, la cea mai înaltă calitate a produsului şi a serviciului oferit. Am încredere că Winner are capacitatea de a oferi inovaţii unice pe piaţă şi de a dezvolta avantaje competitive într-un mod agil şi eficient. De altfel, în următoarele 6-12 luni vom lansa multe funcţionalităţi noi pentru produse, iar unele unele dintre ele nu au fost disponibile niciodată pe piaţa românească. Jucătorii români au deja multe motive să joace la Winner, dar în viitor Winner va deveni marca preferată a acestora!”, mai susţine Nicklas Zajdel.
Compania va transfera o parte importantă din cele 348 de agenţii pe care le are în România către alţi operatori care continuă să activeze în retail.
”Strategia pe termen scurt a companiei Winner se concentrează pe implementarea unei abordări digitale, împreună cu îmbunătăţiri ale produsului de pariere sportiv, accent pe campanii de marcă şi marketing, împreună cu îmbunătățirea experienţei utilizatorilor Winner şi a ofertei de jocuri. Am reorientat complet atenţia asupra afacerii noastre online şi investim resurse şi eforturi în acest sens”, a mai transmis noul CEO Winner.
Nicklas Zajdel a comentat şi schimbarea legislativă, care aduce multe elemente noi în funcționarea, taxarea, licențierea sau autorizarea companiilor de pariuri şi de jocuri de noroc
”Winner se va concentra asupra dezvoltării și îmbunătățirii experienței jucătorilor online, cu adoptarea inteligenței artificiale pentru a îmbunătăți eficiența marketingului și pentru a oferi jocuri și funcționalități inovatoare. Ca un jucător important pe piață, dorim să inovăm în mediul online, unde vedem cel mai mare potențial de creștere în viitor și să ne îndreptăm către o poziție în Top 3 pe termen mediu”.
Legat de condițiile ideale pentru o platformă de pariuri pentru a deveni lider de piață, acesta a spus:
„Produsul trebuie să fie de cea mai înaltă calitate, nu există niciun substitut pentru un produs excelent pe piața românească de astăzi. Apoi, clientul trebuie să simtă că experiența produsului este bună, este ușor și convenabil să ajungi unde dorești. Următoarea etapă este stratul de angajament și marketing, cu cât produsul poate comunica / se poate adapta în jurul preferințelor și comportamentului jucătorilor, cu atât mai mult jucătorul se va bucura de el. Dincolo de o platformă tehnică excelentă, fiecare serviciu trebuie să fie proiectat și livrat cu excelență: plățile, serviciile pentru clienți, promoțiile și loialitatea. În fine, marketingul creativ și conexiunea cu publicul sunt imperative pentru o marcă de succes”.
”Winner are fondatori inspirați și o echipă pasionată cu un potențial imens. Sunt entuziasmat să mă alătur Winner în calitate de CEO datorită potențialului de creștere și interesului acționarilor de a investi pe termen lung în brand și echipă. Suntem focusaţi cu privire la obiectivele noastre pe termen scurt, mediu și lung, avem acces la oportunitățile din România, astfel că investițiile suplimentare în Winner fac deja parte din strategia noastră și au fost deja convenite”, a mai declarat Nicklas Zajdel.