Motivul incredibil pentru care Serena Williams nu sărbătorește niciodată ziua de naștere a fetiței sale
Serena Williams nu mai este în atenția publicului, după ce a renunțat la tenis. Marea campioană de 42 de ani nu s-a retras oficial, dar este foarte greu de crezut că va mai reveni pe teren. Între timp s-a dedicat vieții de familie.
De ce nu sărbătorește Serena Williams ziua fetiței ei. Chiar marea campioană a mărturisit motivul
Alexis Olympia este fetița pe care Serena o are cu soțul ei, Alex Ohanian. Cei doi nu sărbătoresc, însă, onomastica copilei, dintr-un motiv religios. Chiar Serena a recunoscut acest lucru, într-un interviu. „Suntem martoi ai lui Iehova, la noi se sărbătorește” a punctat tenismena.
Comunitatea respectivă susține că zilele de naștere nu sunt sărbătorite în Biblie. A fost un gest prin care Serena a surprins pe toată lumea, orientarea ei religioasă este mai puțin cunoscută. Williams a devenit cea mai titrată jucătoare d etenis din istorie, cu 23 de trofee de Grand Slam câștigate, iar sora ei Venus a cucerit 7. Americanca este la egalitate cu Steffi Graff și a ratat șansa să obțină al 24-lea trofeu. Este greu de crezut că va mai avea această oportunitate.
Williams, trimisă în judecată pentru implicarea într-o schemă financiară
Serena nu are însă parte de liniște după retargerea din tenis. Americanca este implicată într-un scandal legat de o inginerie financiară cu NFT-uri . Mai exact, Serena a promovat colecția de NFT-uri Bored Ape a companiei Yuga Labs. Alături de ea au fost implicați Justin Bieber, Snoop Dogg, Madonna, The Weeknd, Kevin Hart, DJ Khaled, Gwyneth Paltrow, Paris Hilton, Jimmy Fallon și Steph Curry. Toți au fost însă dați în judecată. În procesul intentat în California, compania Yuga Labs este acuzată de o escrocherie financiară. Mai exact, compania a plătit celebritățile amintite pentru promovare și astfel prețul NFT-urilor a fost crescut artificial.
Potrivit Financial-World.org, toate vedtele care au participat la promovare sunt acuzate că au încălcat legile federale din SUA. Investitorii care au cumpărat NFT-urile cer acum despăgubiri și penalități. În plus, avocații reclamanților susțin că respectiva campanie de promovare la care au participat toate aceste celebrități a generat câștiguri uriașe. Totuși, niciunul dintre cei pârâți nu a raportat aceste plăți către Comisia de Valori Mobiliare din SUA.
Implicarea celebrităților și promoțiile înșelătoare au putut crește artificial interesul și prețul NFT-urilor, determinând investitorii să cumpere la prețuri umflate artificial”, se arată în dosarul reclamanților.