Suspendarea primită de Simona Halep pentru dopaj i-a îndepărtat pe o parte dintre partenerii săi comerciali.
Compania elvețiană de ceasuri Hublot a renunțat la colaborarea cu fostul număr 1 mondial. Simona nu mai apare pe site-ul companiei în dreptul ambasadorilor pe care îi are în tenis. Halep se afla într-o companie selectă, alături de Novak Djokovic, Karolina Pliskova, Elina Svitolina și Borna Coric. Mbappe, Bolt sau Mourinho sunt ale imagini ale brandului în lumea sportului.
Hublot e primul sponsor internațional care nu mai continuă colaborarea cu Halep după suspendarea de 4 ani dictată de tribunalul Sport Resolutions. Pentru Halep urmează o nouă bătălie în instanță, de această dată la TAS.
Simona are încă de partea ei Dedeman, care, din informațiile PlaySport, îi achită anual jumătate de milion de euro. Banca Transilvania și Automobile Bavaria sunt alte două companii mari din România care au închis colaborarea cu Simona. Din parteneriate comerciale, Halep încasa înainte de suspendare în jur de 4 milioane de euro, sumă redusă drastic în acest moment.
Fostul antrenor al lui Halep, Patrick Mouratoglou, a declarat recent că știe sursa contaminării Simonei cu roxadustat și s-a arătat încrezător într-un verdict favorabil Simonei la TAS.
„Sunt încrezător în ce privește apelul Simonei la TAS, pentru că este un tribunal independent. Am putut determina de unde vine contaminarea. Noi i-am propus să ia colagen și i-am adus acest colagen de la o companie. Produsul s-a întâmplat să fie contaminat. Nu era niciun mod prin care să fi putut ști asta. Dar mă simt responsabil pentru ce s-a întâmplat, pentru că e echipa mea, deci practic eu i-am adus acest colagen”, a spus Mouratoglou.