Farul este noua campioană a României, dar Gică Hagi (58 de ani) vrea mult mai mult să realizeze cu gruparea dobrogeană.
”Regele” a spus că obiectivul echipei va fi calificarea în grupele UEFA Champions League, dar că-și dorește și un investitor puternic care să preia pachetul majoritar și care să ajute ca Farul să devină o echipă de top.
Hagi a spus că cel mai mult îi place să antreneze și că visează la ziua în care nu va mai fi și acționar.
”Știți foarte bine că mie îmi place să antrenez, asta este viața mea, dar momentan nu am ce face. Aștept ziua în care să pot preda pachetul meu de acțiuni, să rămân minoritar și să mă ocup doar de antrenamente, de echipă”, a spus Hagi.
Planul ”Regelui” de a transforma Farul într-o echipă extrem de puternică se poate realiza dacă alături de echipă ar veni Portul Constanța, unul dintre cei mai puternici coloși din industria României.
Conform celor de la Ziarul Financiar, Portul Constanța ar avea aprobate investiții de peste 650 de milioane de euro, pentru a fi modernizată infrastructura portuară.
Portul și-ar mărit considerabil fluxul traficului de marfă. Față de acum 10 ani, în 2022 a fost un surplus de 40%, un record absolut all-time, de peste 75 de milioane de tone, cantitatea maximă care poate fi operată pe parcursul unui an fiind de 100 de milioane de tone, susține gsp.ro.
”Un singur defect are Farul până în momentul de față. Nu are bani de achiziții, iar ca să te dezvolți trebuie să faci achiziții pe sume importante.
Aici lucrăm și o să încercăm să facem în așa fel încât bugetul să fie mai mare, să ajungem să și cumpărăm jucători, să oferim salarii mai mari. În acest sezon, salariul maxim a fost de 7.000 de euro pe lună”, a mai spus Hagi după ce ”Marinarii” au câștigat ”finala” cu FCSB, scor 3-2.
După câștigarea titlului în Superligă, la Constanța lumea începe să vorbească doar despre fotbal. Duelul cu FCSB, care a făcut ca Farul Constanța să devină noua campioană a României, a demonstrat că orașul are nevoie de un nou stadion.
Farul va juca, peste câțiva ani, pe un super stadion. Noua arenă va avea un preț de peste 80 de milioane de euro. Construcția ei va fi finalizată în 2025.
Formația de la malul mării va fi obligată să se mute din Constanța, în cazul unui parcurs european, la București, deoarece baza actuală de la Ovidiu nu îndeplinește cerințele UEFA.
Hagi a confirmat că noua arenă va fi gata în 20205. Atunci, Farul va putea juca meciuri europene de cel mai înalt nivel pe teren propriu.
„Da, se demolează (n.r. actualul stadion de la Constanța). Lucrurile merg foarte bine. În 2025 vom juca! În doi ani suntem acolo. Avem un stadion frumos la Ovidiu, cochet, mic. Dacă avea mai multe locuri…
Cred că ne trebuiau 15-18.000 de locuri. Important e să faci performanță. Publicul e atras de fotbal bun, așa trebuie chemat suporterul, nu să aștepți să vină el”, a spus Hagi, la Digi Sport.