PRO TV a transmis returul FCSB – Sparta Praga de la aceeași oră la care Antena 1 a difuzat „Insula Iubirii”.
Postul din Pache n-a mai „izolat” fotbalul pe voyo, cum s-a întâmplat în turul de la Praga, de acum o săptămână. FCSB – Sparta Praga a bătut la distanță considerabilă competiția, dar n-a depășit 30 share la nivel național, așa cum se întâmplă, de regulă, în cazul partidelor europene pe care le transmite.
La nivel național, 1 675 000 de oameni s-au uitat la jocul din Ghencea, care a decis calificarea în playoff-ul Champions League. Share-ul a fost 27,1. În comparație, Antena a avut pe intervalul orar al partidei doar 863 000 de telespectatori, adică un rating de 4,9 și un share de 14, anunță Pagina de Media.
În mediul urban, PRO TV a atins 901 000 de vieweri, față de 532 000 Antena 1. Pe publicul comercial, FCSB – Sparta Praga a avut 625 000 de urmăritori (9,7 rating, 31,7 share), în comparație cu 411 000 Antena 1 (6,4 rating, 20,8 share).
„Insula iubirii” este cea mai dezbătută emisiune a verii în România. Milioane de fani comentează în fiecare săptămână aventurile cuplurilor venite în Asia să-și testeze relațiile.