Cea mai bună jucătoare de tenis a României este o adevărată mașină de făcut bani. Practic, vin milioane de dolari pentru Simona Halep fără ca aceasta să joace o secundă. Ajunsă în elita tenisului mondial, constănțeanca a devenit o țintă pentru marile companii din România și din străinătate.
Astfel, Simona Halep a reușit să-și vândă imaginea pe sume colosale, greu de închipuit pentru un „muritor de rând”. Sumele câștigate de sportivă sunt impresionante. E drept, în circuitul WTA, există alte jucătoare care au câștigat mult mai mult decât a reușit Halep.
Jucătoarea de tenis din România a reușit să-și rotunjească veniturile cu o sumă exorbitantă venită din publictate. În concordanță cu statutul său de vedetă a circuitului profesionist, banii veniți din acest domeniu sunt de ordinul milioanelor de dolari. Mai exact, în anii de când se află în topul celor mai valoroase tenismene ale lumii, Simona Halep a adunat peste 6 milioane de dolari.
Surse playsport.ro ne-au dezvăluit, în exclusivitate, că sportiva își negociază foarte atent contractele de acest gen. Inclusiv pe piața din România, Simona Halep are câteva înțelegeri foarte bănoase. Dedeman, Dorna, Banca Transilvania sunt doar câteva dintre companiile care și-au dorit-o pe campioana din România să le fie imagine. De asemenea, pe filiera Ion Țiriac, constănțeanca are un contract bun și cu Mercedes. Simona Halep nu lipsește nici din piața cosmeticelor, fiind una dintre vedetele care recomandă produsele Avon. de altfel, compania americană a lansat și un parfum al Simonei, în luna martie a anului trecut. Produsul a fost denumit „Her story” și s-a bucurat de un mare succes.
Dacă mai punem la socoteală și contractul cu Nike, celebra firmă de echipament sportiv, atunci ne dăm seama că suma de 6 milioane de dolari este o sumă normală pentru cea mai valoroasă sportivă a României din ultimii ani.
De altfel, încheierea „deal-ului” cu celebra firmă americană are o poveste care a ținut prima pagină a presei din România o bună bucată de vreme. După ce ani buni a fost una dintre imaginile europenilor de la Adidas, Halep a decis să pună capăt colaborării. Tenismena a fost total nemulțumită de suma oferită de compania germană. La vremea respectivă, românca a considerat că poziția sa din clasamentul WTA îi conferă postura de a-și negocia la sânge contractul. Și cum Adidas n-a cedat, cele două părți și-au spus adio.
În scurt timp, Simona Halep a semnat cu Nike, iar colosul american este și acum sponsorul tehnic al jucătoarei de tenis din România.