Într-un interviu pentru PlaySport.ro, Bogdan Marinescu (36 ani), cel care, după ce George Ogăraru s-a retras de la prima echipă, este prezentat pe site-ul oficial al clubului drept managerul echipei de fotbal seniori din cadrul CSA Steaua, a dezvăluit că, până la startul campionatului, jucătorii și suporterii steliști vor avea parte de o surpriză în ceea ce privește sponsorul tehnic.
Mai precis, formația condusă de Daniel Oprița va fi îmbrăcată de un „brand mare”. În prezent, Steaua a purtat echipamente livrate de firma spaniolă Joma, aceaași care colaborează cu Federația Română de Fotbal, cu mai multe echipe din primele eșaloane sportive sau federații din țară și de peste hotare.
UPDATE. Într-un interviu acordat canalului de Youtube STEAUA TV, managerul secției de fotbal de la CSA Steaua a declarat:
Am reușit să batem palma cu Adidas. Sper că din a doua etapă, cel mai probabil, vom îmbrăca echipament Adidas. Au pregătit cei de la Adidas o surpriză pentru noi. Vor fi niște echipamente făcute special pentru Steaua”, a declarat Bogdan Marinescu, potrivit sursei citate.
Întrebarea PlaySport.ro, răspunsul lui Bogdan Marinescu:
Continuă Steaua, în următorul sezon, cu sponsorul tehnic Joma sau există posibilitate schimbării acestui partenerit?
Echipa de fotbal nu a avut un sponsor tehnic până acum, iar până la începerea sezonului, cu siguranță, o să aduc un brand mare lângă noi. Va fi o surpriză pentru toți suporterii Stelei
PlaySport.ro a aflat numele brandului care urmează să-i îmbrace pe steliști, iar colaborarea cu acest nume mare la nivel mondial aduce aminte de marile generații ale clubului din Ghencea. Este vorba de cunoscutul producător german Adidas.
Astfel, Steaua revine la legendarul partener tehnic care a marcat cele mai importante generații ale secției de fotbal. În anii 80, echipați în Adidas, „militarii” au câștigat Cupa Campionilor Europeni. Și cine nu își amintește atipicul echipament alb din finala de la Sevilla? Apoi, tot cu croiala Adidas, roș-alabaștrii au cucerit Supercupa Europei și au disputat finala cu AC. Milan din 1989.
Colaborarea a continuat și după Revoluție, iar în anii 90-2000, perioadă dominată de formația din Ghencea, Steaua a înșirat în vitrina clubului șase titluri consecutive și trei participări sudate în grupele Champions League. Din informațiile obținute de PlaySport.ro, contractul dintre CSA și producătorul german de vestimentație pe linie sportivă a fost parafat, este unul destul de avantajos pentru club, iar oficialii din Ghencea fac eforturi ca, așa cum a promis și Bogdan Marinescu, elevii lui Daniel Oprița să primească toate kit-urile pînă la startul ediției din Liga 2.
În cadrul interviului acordat site-ului nostru, Bogdan Marinescu a precizat că există discuții și pentru un parteneriat comercial, iar în acest moment se poartă negocieri cu mai multe firme importante care doresc să își treacă brand-ul pe tricourile de joc ale Stelei.
„Există discuții cu mai mulți potențiali parteneri și o să vedeți acest lucru într-un timp foarte scurt. Purtăm discuții cu mai multe companii importante, dar nu s-a perfectat nimic concret până acum”, a concluzionat oficialul stelist.