Continuă lupta suporterilor dinamoviști din programul socios Doar Dinamo București – și nu numai-, pentru strângerea datoriilor colosale necesare obținerii licenței. Inițial, aceștia au spus că este nevoie de acoperirea sumei de 863.000 euro. Apoi, au revenit și au menționat că, în total, pentru supraviețuire, este nevoie de 1,2 milioane de euro. Datorii cu termen de lichidare 31 martie pentru licența UEFA, respectiv 30 Aprilie pentru Liga 1.
În urmă cu patru zile, fanii-acționari au anunțat, prin intermediul paginii de facebook Peluza Cătălin Hîldan, că au intrat în linie dreaptă pentru stingerea datoriilor legate de licență: „Încă 245.000 de mii de euro și e a noastră”. În continuarea comunicatului, suporterii au dezvăluit că au reușit să obțină, de la unul dintre sponsori, peste 100.000 de euro, în avans, din suma pe care partenerul comercial trebuia să o vireze în club, conform contractului, până la sfârșitul anului.
„Îi vom face numele public în momentul în care partenerul nostru își va da acordul”.
Pentru că nu au primit acordul sponsorului, dinamoviștii nu au făcut public numele persoanei fizice sau juridice.
„Sponsorul care se implică în lupta noastră. Cum arată un sponsor adevărat!? În urma discuțiilor purtate de DDB cu reprezentanții săi, sponsorul a fost de acord să plătească peste 100.000 de Euro în avans. Așa arată un sponsor adevărat! Mulțumim, acum, public, în numele lui Dinamo și al suporterilor săi! Cu asemenea parteneri de încredere alături, Dinamo va obține pe viitor lucruri mari! P.S. Îi vom face numele public în momentul în care partenerul nostru își va da acordul”, au transmis dinamoviștii care, prin intermediul programului socios Doar Dinamo București, administrat de Asociația Peluza Cătălin Hîldan, conduc clubul după îndepărtarea lui Pablo Cortacero. Asociația PCH Dinamo deține 20.06% cotă de acțiuni din SC Dinamo 1948 SA.
Playsport.ro a aflat identitatea sponsorului care a decis să acorde această importantă mână de ajutor și să implice, activ, în obținerea licenței. Acest deziderat este, pentru „câinii-roșii”, sinonim cu salvarea de la faliment! Astfel, conform surselor noastre, este vorba de o persoană juridică, firma Unibet, principalul brandul de pe pieptul elevilor lui Gheorghe Mulțescu.
În 2018, Unibet a înlocuit Orange -vechiul partener comercial al roș-albilor, încă din 2007-, în postura de sponsor principal al lui Dinamo. Conform Gsp.ro, operatorul de jocuri de noroc la distanță (online) a semnat un contract valabil pe trei ani, în valoare de 350.000 de euro stagional. Plus bonusuri de performanță care ar fi putut ridica participarea financiară, anual, până la valoarea de 600.000 de euro. Inițial, Unibet a fost sponsor secundar al „câinilor”.