Bitdefender a dat o adevărată lovitură de imagine în această iarnă. Tocmai a fost anunțată oficial extinderea parteneriatului cu gigantul auto Ferrari, care îi va facilita brandului 100% românesc prezența la cursele de Formula 1 și în sezonul 2023.
De acum, logo-ul Bitdefender va fi afișat atât pe coroana căștilor piloților Ferrari, cât și pe costumele de curse, uniformele echipei, respectiv echipamentele piloților. Îl vom putea vedea la Marele Premiu din Bahrain, circuit care dă startul Campionatului Mondial de F1. De asemenea, logo-ul companiei 100% românești va fi prezent pe părțile sistemului halo de pe monopostul SF-23, condus de Charles Leclerc și Carlos Sainz.
Trebuie spus și că parteneriatul prevede găzduirea unor întâlniri private cu piloții și membrii echipei tehnice, tururi ale fabricii, acces la boxe, precum și multe alte activități exclusive de marketing. În plus, Ferrari va explora și evalua produsele și serviciile de securitate cibernetică Bitdefender, cu scopul ca acestea să fie integrate în propria arhitectură de business.
„Suntem încântați să fim în acest nou parteneriat cu Bitdefender, cu care împărtășim valori precum cel mai înalt nivel de eficiență tehnologică, căutarea excelenței în performanță și o cultură a securității”, a declarat Mattia Binotto, Team Principal și Managing Director Scuderia Ferrari.
„Atunci când fiecare secundă contează, doar cele mai avansate mașini câștigă curse pe circuit și doar cea mai avansată tehnologie are puterea de a preveni, apăra și răspunde eficient la atacurile cibernetice.
Parteneriatul cu Scuderia Ferrari, cea mai emblematică echipă de Formula 1, se potrivește în mod natural pentru Bitdefender și așteptăm cu nerăbdare să accelerăm notorietatea brandului, în timp ce rămânem concentrați pe furnizarea de protecție de ultimă generație pentru clienții noștri din întreaga lume în materie de securitate cibernetică”, a declarat și Florin Talpeș, co-fondator și CEO Bitdefender.
Parteneriatul multinațional al companiei românești cu giganții de la Ferrari datează din septembrie 2022 și a fost gândit ca o aliniere între cele două companii, punând în evidență atât puterea datelor, cât și pe cea a oamenilor și mașinilor care lucrează împreună cu scopul de a excela.