Edi Iordănescu, mai tare decât America Express și Tomb Raider la un loc. Câți telespectatori au văzut calificarea „tricolorilor” la EURO 2024
Meciul Israel – România a „rupt” audiențele! Intervalul în care a fost difuzat duelul în care „tricolorii” au obținut calificarea la Campionatul European de Fotbal din anul 2024 a fost cel mai vizionat pe televiziunile din România. Prima TV, postul care a difuzat partida, a avut cea mai mare cotă de piață pe publicul comercial și a avut cifre mai bune decât Antena 1 și Pro TV la un loc.
Meciul Israel – România, cel mai vizionat program pe televiziunile din România în ziua de sâmbătă
Meciul Israel – România a adus nu doar calificarea la Campionatul European de Fotbal, dar și o „victorie la scor” a postului Prima TV. Partida de fotbal a fost cel mai urmărit program al zilei, iar pe tronsonul pe care a fost difuzată a reușit să-i spulbere pe cei de la Antena 1 și Pro TV, principalii urmăritori. Asta deși la posturile rivale au fost programate America Express și filmul Tomb Raider: Începutul şi Jocul de-a detectivii, scrie pagina de media.
Cu cine s-a intersectat meciul pe intervalul de difuzare (21.45-23.45):
Antena 1 – America Express
Pro TV – filme: Tomb Raider: Începutul şi Jocul de-a detectivii
Kanal D – serialul Secrete de familie, apoi o reluare Tu urmezi, cu Dan Negru
TVR 1 – filmul Idilă pentru o piatră preţioasă şi Profesioniştii, cu Eugenia Vodă
Happy Channel – Asi – Împotriva destinului şi Călătorie de Crăciun
Film Cafe – Ostaticul şi Piranha 3D
AMC – Confruntare sângeroasă şi Misiune de recuperare
Diva – filme „de sezon”: Călătorie de Crăciun şi Pepiniera de Crăciun
Meciul Israel – România, aproape 1,8 milioane de români în fiecare minut
Sursa citată spune, conform cifrelor oferite de Kantar Media, că fiecare minut al partidei Israel – România a fost urmărit de cel puțin 1,8 milioane de telespectatori. Audienţa a fost dublă faţă de America Express, de pe Antena 1, locul doi pe interval, iar Pro TV a fost pe locul trei, la mare distanță de meci.
Pe publicul urban, confruntarea naționalei conduse de Edi Iordănescu a avut mai mult de un milion de telespectatori. Meciul a avut cea mai mare cotă de piaţă și pe publicul comercial (21-54 urban): 33% market share. Cu alte cuvinte, unul din trei telespectatori care aveau televizorul deschis urmăreau partida.
Audienţa posturilor TV sâmbătă, 18 noiembrie, pe intervalul meciului Israel – România (21.45-23.45), la nivel NAŢIONAL
NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Prima TV 1.766.000 10,21 28,4
2 Antena 1 842.000 4,87 13,6
3 Pro TV 622.000 3,6 10
4 Kanal D 565.000 3,27 9,1
5 Romania TV 295.000 1,7 4,7
6 Happy Channel 174.000 1,01 2,8
7 Antena 3 CNN 154.000 0,89 2,5
8 AMC 90.000 0,52 1,4
9 TVR 1 86.000 0,5 1,4
10 Film Cafe 85.000 0,49 1,4
11 Diva 75.000 0,43 1,2
12 Cartoonito 63.000 0,36 1
13 Realitatea Plus 62.000 0,36 1
14 DigiSport 1 61.000 0,35 1
15 Pro Cinema 60.000 0,35 1
Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
Audienţa posturilor TV sâmbătă, 18 noiembrie, pe intervalul meciului Israel – România (21.45-23.45), în mediul URBAN:
URBAN Persoane Rtg% Share
1 Prima TV 1.026.000 10,97 29,5
2 Antena 1 526.000 5,62 15,1
3 Pro TV 275.000 2,94 7,9
4 Kanal D 263.000 2,81 7,6
5 Romania TV 168.000 1,79 4,8
6 Antena 3 CNN 105.000 1,12 3
7 Happy Channel 98.000 1,05 2,8
8 TVR 1 65.000 0,69 1,9
9 Diva 57.000 0,61 1,6
10 AMC 51.000 0,55 1,5
11 Realitatea Plus 39.000 0,42 1,1
12 Film Cafe 38.000 0,4 1,1
13 Pro Cinema 37.000 0,4 1,1
14 DigiSport 1 36.000 0,39 1
15 Minimax 34.000 0,36 1
Audienţa posturilor TV sâmbătă, 18 noiembrie, pe intervalul meciului Israel – România (21.45-23.45), pe publicul COMERCIAL 21-54 URBAN:
COMERCIAL Persoane Rtg% Share
1 Prima TV 473.000 10,52 33,4
2 Antena 1 271.000 6,03 19,2
3 Pro TV 164.000 3,65 11,6
4 Kanal D 73.000 1,61 5,1
5 Romania TV 24.000 0,53 1,7
6 Happy Channel 24.000 0,53 1,7
7 TVR 1 22.000 0,5 1,6
8 Antena 3 CNN 18.000 0,4 1,3
9 Diva 17.000 0,38 1,2
10 AMC 15.000 0,33 1
11 National TV 15.000 0,32 1
12 TV1000 13.000 0,28 0,9
13 Film Cafe 12.000 0,27 0,9
14 DigiSport 1 12.000 0,26 0,8
15 Minimax 12.000 0,26 0,8