FC Botoșani a trecut prin amplu proces de rebranding înainte de startul Ligii 1. Clubul are și un nou sponsor tehnic: Adidas.
Echipa condusă de Valeriu Iftime și-a prezentat noua identitate, duminică, în cadrul unui eveniment organizat în centrul orașului.
Jucătorii de la Botoșani vor purta acum tricouri realizate de gigantul Adidas. În Liga 1 mai există două echipe care au echipament Adidas: Sepsi OSK și Universitatea Cluj.
Moldovenii au și o nouă emblemă acum. Stema veche a fost schimbată cu un modernă. În ea regăsim un cal și un fulger. Conform clubului, calul reprezintă vitejia. Fulgerul se referă la viteza cu care s-a dezvoltat clubul în ultimii ani.
De asemenea, clubul are și un nou motto: „Tot mai sus”.
Patronul Valeriu Iftime a vorbit despre această acțiune amplă de rebranding:
Facem un rebranding al clubului și vom avea niște acțiuni foarte interesante. Sunt niște acțiuni pe care nu le-a gândit nimeni din fotbalul nostru.
m schimbat echipamentul și vom juca cu Adidas. Sunt sute de mii de euro pe care îi plătim pentru echipament. Se schimbă sigla, logo. Am lucrat cu niște profesioniști de la Cluj și Iași, am făcut analiză de piață, cu tot felul de interviuri. Vom avea inclusiv magazinul nostru.
Vreau să îl deschidem chiar intrarea în stadion, într-un spațiu în care se făceau teste PCR. Vrem să avem un magazin în care suporterii să găsească de la insigne, fulare și până la echipamentul de joc”, a spus Iftime, conform site-ului btonline.
FC Botoșani și-a lansat și o gamă de bere artizanală, dar și propriul NFT!
În perioada următoare, clubul din Moldova își va lansa și un nou site. Patronul Iftime plănuiește să listeze clubul la bursă în anii următori, iar acesta a fost primul pas din acest amplu proces.