Cluburile din România încearcă să facă tot posibilul pentru a atrage cât mai mulţi spectatori la meciurile pe care le organizează pe teren propriu.
Dacă unele dintre ele beneficiază de un bazin important de suporteri, altele încearcă să câştige în ceea ce priveşte asistenţa la jocurile de acasă. Iar acest lucru nu se întâmplă doar în cazurile echipelor din Superligă. Ci şi a celor din fotbalul feminin! Una dintre grupările de la noi a apelat chiar la o metodă inedită pentru a aduce mai mulţi fani pe stadion.
Carmen Bucureşti, una dintre echipele importante din fotbalul feminin de la noi, a lansat o provocare prin intermediul unei reţele sociale. Ţinta era atragerea pe arena Marin Anastasovici din Giurgiu a unui număr cât mai mare de spectatori. Cei care cumpărau un bilet de 10 lei intrau automat într-o tombolă. Al cărei mare premiu era un autoturism Opel Tigra.
Valoarea estimată a maşinii este de aproximativ 2500 de euro. Având în vedere că s-au vândut 511 tichete, înseamnă automat că formaţia bucureşteană „a ieşit în pagubă” cu 1500 de euro.
Fericitul câştigător al maşinii a asistat la un adevărat derby. Carmen, ocupanta poziţiei a treia în clasamentul la zi s-a duelat cu liderul ierarhiei intermediare, Poli Timişoara. Partida s-a terminat la egalitate 2-2. Iar suspansul în privinţa câştigătoarei titlului se menţine.
Tradiţia se va respecta şi la următoarea partidă de pe teren propriu a celor de la Carmen. Duminică, tot la Giurgiu, fetele vor întâlni cealaltă candidată la titlu, Olimpia Cluj. Jocul este programat de la ora 13:00. Iar de data aceasta trei spectatori vor pleca acasă mai fericiţi. Premiile puse în joc sunt Iphone 14, o trotinetă electrică şi o bicicletă.