România TV a dominat audiențele joi seară cu meciul din Europa League dintre FCSB și LASK, din playoff-ul competiției.
Postul de știri a fost lider la nivel național și pe publicul urban. PRO TV s-a impus numai pe Comercial, la o mică distanță. Pe național, FCSB – LASK a fost urmărit de 1 milion 71 de mii de oameni, echivalent cu un rating de 6,1 și un share de 17,7. PRO TV a fost la aproape 400 000 de oameni in spate, cu 4 rating și 11,6 share, iar Kanal D a completat podiumul, cu cifre comparabile cu ale PRO TV. Antena 1 a avut doar 617 000 de privitori.
Pe publicul urban, RTV a avut 636 000 de telespectatori (rating 6,5, share 18,7), cu o treime peste PRO TV (431 000). La Kanal D s-au uitat 353 000 de oameni, iar la A1 335 000. La comercial, bătălia audiențelor i-a revenit PRO TV, cu 228 000 de privitori (4,9 rating, 17,8 share), urmat de RTV cu meciul FCSB – LASK (192 000, 4,2 rating, 15 share) și de Antena 1 (148 000). Datele sunt prezentate pe larg de Pagina de Media.
Toate cele 8 jocuri ale FCSB în grupele Europa League vor fi difuzate în direct de Digisport și Prima Sport, în baza unui acord cu UEFA. Până în acest sezon, broadcasterul Europa League și Conference League în România a fost trustul PRO.