Austriecii vor achiziționa o clădire vestită din centrul Capitalei. Conform informațiilor apărute recent în presă, investiția se ridică la circa 35 de milioane de euro. Clădirea a fost inaugurată în anul 1939, iar acum va renaște. Despre ce imobil este vorba, puteți afla în rândurile de mai jos.
După finalizarea tranzacției, compania austriacă va demara lucrările de renovare și reamenajare. La inaugurare, clădirea cu pricina avea 13 etaje și 300 de camere. În caz că nu v-ați dat deja seama, este vorba despre hotelul Ambasador.
Conform celor de la Profit, Julius Meinl, compania austrică care deține Heidi și Kandia, urmează să achiziționeze hotelul Ambasador de pe Bulevardul Magherul din Capitală. Se pare că tranzacția este aproape de finalizare, după ce au avut loc negocieri între austrieci, Ambasador SA și moștenitorii arhitectului Arghir Culina.
După cum am menționat și în rândurile de mai sus, impresionanta clădire a fost inaugurată în anul 1939 și se mândrea cu ”cea mai modernă instalație sanitară din Europa”. În 1995, resortul a fost privatizat, fiind deținut de Ambasador SA și familia arhitectului Culina.
Ar fi vorba despre o investiție de 30 – 35 de milioane de euro, iar potrivit sursei citate, achiziția celebrei clădiri va fi făcută prin compania JM Innovative Living Management. După achiziționarea imobilului, austriecii de la Julius Meinl vor începe renovarea, reamenajarea, dar și rebrenduirea unității de cazare.
Celebra clădire din Capitală va ajunge la un grad de dezvoltare corespunzător condițiilor de 4 sau 5 stele. Conform celor de la Profit.ro, vor fi realizate în jur de 130 de spații de cazare, 40% dintre acestea fiind camere duble. Primărie Municipiului București ar urma să ofere toate aprobările până la finele anului curent.
Are o istorie de peste 160 de ani în comerțul cu cafea, însă în domeniul hotelier, Julius Meinl a intrat abia în 2019. În prezent, compania austriacă deține The Julius, un resort de lux din Praga. De asemenea, în proprietatea grupului austriac se află și Escala Hotel & Suites, din Budapesta.
De când a intrat pe piața imobiliară, compania anunța că dorește să deschidă nu mai puțin de 15 hoteluri într-un interval de la trei până la șase ani de zile. Chiar de la început, Bucureștiul se află pe lista austriecilor în ceea ce privește posibilele investiții.