Peste 50 000 de suporteri au fost pe Arena Națională pentru a urmări meciul cu Elveția, iar alte milioane bune l-au văzut la TV.
Cifrele înregistrate de Antena 1 au facut ca stația să fie liderul absolut al zilei. Conform măsurătorilor oficiale, oeste 2,3 milioane de unități TV la nivel național ai fost pe România – Elveția. Ratingul a fost de 13,5, iar share-ul de 38%, ceea ce înseamă că aproape jumătate din televizoarele din țară au stat pe Antena 1 pentru partida care i-a adus României primul loc în grupa de calificare. Kanal D a fost pe 2, cu 4,4 rating și 12,2 share, iar PRO TV a închis podiumul cu doar 3,7 rating și 10,5 share.
Pe publicul urban, Antena 1 a fost urmărită de aproape 1,4 milioane de telespectatori, cu un share de 40,6%, în timp ce pe Comercial (21-54 Urban), 685 000 de români (15,3 rating, 48,9 share) au prins transmisiunea Antenei.
Sâmbătă, Prima TV și-a depășit și ea cu mult media datorită partidei de fotbal de la Felcsut. Meciul a făcut 10,21 rating și 28,4 share pe Național, echivalentul a 1,766 milioane de privitori. Pe comercial, cifrle au fost 10,97 rating și 29,5 share, cu 10,52 rating și 33,4 share pe Comercial.