Fost director de marketing în Ștefan cel Mare, Radu Birlică e în total dezacord cu planul de reorganizare propus de Dinamo în instanță.
Birlică susține că are de recuperat din club peste 200 000 de euro. Fostul oficial vrea să facă tot posibilul pentru a împiedica aprobarea planului de reorganizare care ar scăpa-o pe Dinamo de o mare parte dintre datoriile pe care le înregistrează.
„Pe firmă, am în jur de 190 000 de euro de luat, sunt comisioanele de la sponsorii pe care i-am adus. Nu am căpușat clubul, nu vreau să se creadă asta. Este exact munca mea. Ca salarii, am de luat în jur de 15 000 de euro. Într-un an de zile am luat doar vreo două salarii. E foarte greu să recuperez cei 190 000 de euro. Pe cei 15 000, mi-au zis că o să-i iau în 30 de zile de la aprobarea noului plan”, a spus Birlică pentru gsp.ro.
Fostul angajat de la Dinamo nu e prea optimist nici în privința celor 15 000 de euro promiși: „Nu au pus banii într-un cont anume pentru angajați, pe numele fiecăruia. Ei, după ce se aprobă banii, pot spune că planul durează 4 ani, că ne dau banii în anul 4. Atunci iarăși ar trebui să-i dăm în judecată”.
Birlică va depune la tribunal mai multe probe care să-i susțină cauza:
„Pe data de 15 mai se judecă și contestația noastră. Am înțeles că mai sunt și alte persoane și jucători. Ei vor să radă toată munca noastră dintr-odată, pe niște povești care nu stau în picioare!
Eu cred în justiția din România și că acest plan va fi respins. Planul nu stă în picioare sub nicio formă, dacă-l citiți atent veți vedea că totul se bazează pe ceva ce nu există”.
Birlică nu e optimist în ceea ce privește viitorul economic al lui Dinamo cu noii acționari. Compară strategia loc cu cea a spaniolului Coracero.
„La Dinamo au venit niște investitori care caută alți investitori. Adică un fel de poveste cu Cortacero, dar spre români. Nu am mai auzit de când sunt așa ceva”, a adăugat Birlică.
„Nu văd ceva de viitor, mai ales că nu există stadion deocamdată, clubul e în insolvență, investitorii sunt la fel ca cei din trecut”, a concluzionat fostul director de marketing de la Dinamo.